Dag 1, de reis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien - WaarBenJij.nu Dag 1, de reis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien - WaarBenJij.nu

Dag 1, de reis.

Blijf op de hoogte en volg Jolien

01 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Het begin van onze verrassings reis naar Zuid Afrika, beter gezegd naar Lon. Opgepikt door Richard en Donna, koffers afdroppen want we waren 30 uur tevoor al ingecheckt. Zo nu eerst een bakkie koffie, thee en ice tea met een gevulde koek. Nog maar een biertje en een drankje en toen maar door de douane. (achteraf hoorde we dat er nog een traantje was gelaten, we laten in t midden wie dit was) Achter de douane eerst vliegtuigen gekeken, spaghetti gegeten... En toen richting de gate C5, geboard en wel vertrokken we 10 min later dan gepland dankzij mister Morero who didnt show up... Ahh fijn, op Paris de Gaulle aangekomen stond alles duidelijk aangegeven en kon het wachten weer verder gaan.

• 05 Maart 2014 - 17:23

Nettie:

DIT WAS EEN KLEIN STUKJE VLIEGEN OM TE WENNEN AAN DAT HELE EIND.