Dag 2, Aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jolien - WaarBenJij.nu Dag 2, Aankomst - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jolien - WaarBenJij.nu

Dag 2, Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Jolien

02 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een lange en verrotte nacht, voor Jim wat meer dan voor Jolien, was daar Kaapstad. Geland en wel konden we er eindelijk uit.
Door de paspoort controle, mooie eerste stempel in onze paspoorten . Koffers ophalen verliep vlekkeloos gelukkig hebben die de overstap ook goed gemaakt. Even bellen met paps en mams, die ons kwam ophalen met de camper.
Op naar mn zusje, die nog steeds van niets weet.
Gisterenavond laat heeft ze papa en mama al opgehaald van het vliegveld en naar hun hotel gebracht. Eenmaal aangekomen in haar straat in Constantia gingen de gordijnen dicht, en was t wachten tot Lon de camper deur open deed om even de camper te bekijken.
Deurtje ging open en om t hoekje kwam een gezicht, SUPRISE!!! OOOH echt? Was de reactie. Haha nee nep zegt ze alsof dat kan.. Na de rondleiding door het huis en tuin snel die lange broek, vest en lange mouwen shirt uit en de korte broek aan! Helaas liet Kaapstad ons direct na het boodschappen doen zijn andere ik zien, hoosen dat t deed. Drijfnat 'thuis' snel drogen kleren aan en konden Jim en ik de koffers uitpakken in ons mobiele huis.

Lonneke reed ons voor en naar de Imhoff camping, dit was zo'n 45 minuten rijden. De imhoff farm was helaas geen camping maar de o zo slimme mensen wisten zelf niet van het Imhoff caravanpark af. Dus maar stukje terug rijden waar we onderweg een camping gezien hadden. De camping, waarvan we de naam niet weten, lag in t plaatsje Noordhoek. Het zag er vanaf de weg armoedig uit maar alles zat erop en eraan. Elektriciteit met behulp van extra verlengsnoer vd campingman, toilet en warme douchjes. Lon bleef nog een bakkie thee doen en ging om 8 uur in t donker de rit weer terug in dr mini cooper. Ons bed opgemaakt en vroeg erin gegaan want waren nog gebroken van de vlucht.

• 05 Maart 2014 - 17:07

Mandy:

Leuk

• 05 Maart 2014 - 17:30

NETTIE:

ER ZIJN DENK IK OOK WEL TRAANTJES GEVALLEN.VANDAAR DAT HET ER GING REGENEN, JULLIE FOUT,WAT EEN AVONTUUR EN DAN OOK NOG GEEN CAMPING WEL GOED GESLAPEN DAARNA?